8. ВЕДЕННЯ
ЩОДЕННИКА ПРАКТИКИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ
Для засвоєння отриманих теоретичних знань студент
протягом усього періоду практики в обов'язковому порядку повинен вести
щоденник. Записи ведуться щодня, щоб мати змістовну системну інформацію. Кожен
запис починається з дати, змісту та завдання на виконання робіт. Щоденник є
робочим документом, матеріали якого є складовою частиною звіту про практику.
У щоденнику наводяться:
• візуальні спостереження, ескізні рисунки та
схематичні зображення технологічних процесів обладнання очисних споруд, в
схемах.
• розташування засобів контролю ефективності
роботи технологічних процесів, що вивчає студент-практикант.
• результати
обстеження природоохоронних технологій за період практики, тривалість та
причини їх порушень, критичний аналіз стану організації робіт.
• у щоденнику наводяться особисті пропозиції студента щодо
вдосконалення окремих ланок природоохоронних процесів.
Звіт з практики повинен містити слідуючи розділи:
• титульний аркуш;
• направлення
та завдання на практику;
• зміст звіту
(ЗО сторінок);
• перелік
текстових та графічних матеріалів.
Зібраний під час проходження ландшафтно -
екологічної навчальної практики матеріал складається в папку та подається до
захисту.
9. ДОДАТОК 1. Зразок титульного аркуша.
10. ДОДАТОК 2. Зразок індивідуального завдання.
11. ДОДАТОК 3. Довідка.
Додаток
1
Міністерство освіти і науки України
Національний гірничий університет
Гірничий факультет
Кафедра екології Звіт
про ландшафтно-екологічну навчальну
практику
на
________________________________________________________________
(назва промислового
підприємства, установи, закладу тощо)
__________________________________________________________________
Студента(ки) гр. _______________ Курс
____________________
__________________________________________________________________
(прізвище ім'я та по-батькові)
Керівник практики від
підприємства _____________ ____________________
(підпис) (ПІБ,
посада)
Керівник практики від
університету _____________ ____________________
(підпис) (ПІБ,
вчене звання,
науковий ступінь, посада)
Дніпропетровськ
200_
Додаток 2
Міністерство освіти і науки України
Національний гірничий університет
Гірничий факультет
Кафедра екології
Індивідуальне завдання
до ландшафтно-екологічної
навчальної практики
на тему____________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Студента(ки) гр. _______________ Курс
____________________
__________________________________________________________________
(прізвище ім'я та по-батькові)
Керівник практики від
підприємства _____________ ____________________
(підпис) (ПІБ,
посада)
Керівник практики від
університету _____________ ____________________
(підпис) (ПІБ,
вчене звання,
науковий ступінь, посада)
Дніпропетровськ
200_
Додаток 3
Довідка:
ландшафтно - екологічна навчальна практика в Донецько-Придніпровському регіоні.
Донецько-Придніпровський регіон займає близько 19
% території України. Тут проживає 28 відсотків населення країни, розташовано
майже 5 тис. підприємств, серед яких — гіганти металургії, хімії, енергетики,
машинобудування, гірничої, вугільної та інших галузей промисловості. Це район
інтенсивного сільського господарства. Територія орних земель становить 70,4 %,
при чому майже три чверті фунтів деградує. Ґрунти надмірно забруднені не тільки
пестицидами та мінеральними добривами, а й важкими металами, особливо поблизу
міст у радіусі 20—25 км.
Підприємства цього регіону викидають в атмосферу
за 70 % загального в Україні обсягу викидів оксидів вуглецю та азоту,
сірчистого ангідриду, вуглеводнів. Протягом тривалого часу не вирішується
проблема утилізації промислових відходів, яких у регіоні накопичилось понад 10
млрд. т. Обладнання на заводах і фабриках майже сповна виробило свій ресурс,
основні фонди підприємств зношені в середньому на 70 %. Внаслідок цього
частішають аварії, що завдають шкоди довкіллю, нерідко — надто відчутної. На
більшості підприємств або немає очисних споруд або вони не діють; нові
ресурсозберігаючі технології не впроваджуються за браком коштів.
Найзабрудненішими містами останнє десятиліття
залишаються Донецьк, Макіївка, Горлівка, Дніпропетровськ, Дніпродзержинськ,
Єнакієве, Кривий Ріг, Алчевськ, Дзержинськ (Донецька область), Краматорськ,
Луганськ, Запоріжжя, Маріуполь.
Стан
природного середовища регіону можна без перебільшення назвати кризовим. Тому необхідні
здійснення комплексу природоохоронних, рекреаційних і рекультиваційних заходів,
модернізація промисловості, переорієнтація її на ресурсо- та енергозберігаючі
технології та негайну утилізацію відходів.
|